کد خبر: ۸۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۲۲۳
مدافع سابق استقلال و کنونی ترابزون اسپور سوژه هم‌تیمی‌هایش در ترابزون اسپور شد.
شوخی جالب ترکیه‌ای‌ها با مدافع استقلالیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از گل‌زنی سردار آزمون برای سن‌پترزبورگ در لیگ اروپا که منجر به حذف فنرباغچه شد بازیکنان ترکیه‌ای ترابوزان اسپور این داستان را سوژه کردند و با مجید حسینی به شوخی پرداختند.

 

حذف فنرباغچه به دست سردار آزمون بهانه‌ای شده تا بازیکنان این تیم با مدافع ایرانی تیمشان گفتگو کنند و در مورد قدرت گل‌زنی آزمون با او صحبت کنند. مجید حسینی که در تیم ملی ایران با سردار آزمون هم‌بازی است، به دفاع از مهاجم ایران پرداخته و جواب شوخی‌های هم‌تیمی‌هایش را می‌دهد.

 

حسینی از قدرت تهاجمی بالای سردار و البته قدرت سر زنی او برای دیگر بازیکنان ترابزون گفته و با شوخی به آنها هشدار داده که در مقابل این بازیکن قرار نگیرند و از این کار اجتناب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: