کد خبر: ۸۰۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۸
وکیل مدیرعامل پیشین بانک سرمایه گفت: موکلم امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرده بودند اما از بازداشت ایشان اطمینان نداریم.
از بازداشت مدیرعامل پیشین بانک سرمایه اطمینان نداریم/ موکلم امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرد

به گزارش خبرداغ، مجتبی پناهی در گفت‌و‌گو با  ایلنا در واکنش به خبر بازداشت علی بخشایش گفت: بنده اطلاعی از این موضوع نداشتم. بعد از آنکه خبر منتشر شد با فرزند ایشان صحبت کردم که گفتند آقای بخشایش امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرده بودند اما از بازداشت ایشان اطمینان نداریم. 

پیش از این و طبق کیفرخواست صادره در خصوص پرونده بانک سرمایه، سه عضو پیشین هیات مدیره این بانک، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به ترتیب به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند.

همچنین سه متهم فوق با پایان بررسی پرونده، هرکدام با تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی تا صدور حکم در خارج از زندان به سر می‌بردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: