کد خبر: ۸۰۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
استقلال که بعد از باخت به تراکتورسازی کاملاً بهم ریخته به نظر می‌رسید موفق شد با برد مقابل پارس جنوبی مجدداً سیر صعودی خودش را در پیش بگیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکنان استقلال بعد از باخت مقابل تراکتورسازی کاملاً بهم ریخته به نظر می‌رسیدند که چهره آنها و مصاحبه‌هایی که بعد از آن دیدار کردند نشان دهنده همین موضوع بود.

 

 

اما شفر خیلی زود توانست این از هم گسیختگی را مهار کند و با یک برد خوب مقابل پارس جنوبی روحیه را به تیمش بازگرداند تا این تیم همچنان برای کسب عنوان قهرمانی شانس داشته باشد و برای بدست آوردن آن بجنگد.

 

 

در چند روز گذشته بازیکنان استقلال بعد از برد مقابل پارس جنوبی با روحیه‌ای فوق‌العاده در تمرینات حاضر می‌شوند که این موضوع می‌تواند مهم‌ترین موضوع برای موفقیت در ادامه راه لیگ برتر ایران باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: