کد خبر: ۸۰۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
نمایندگان مجلس امروز در صحن علنی با پیشنهاد نماینده مردم زرند مبنی بر درنظر گرفتن مهلت بیشتری برای برای بازگرداندن ارز ناشی از صادرات برای شرکت های فنی و مهندسی موافقت کردند.
حسین امیری خامکانی: شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی، ارز صادراتی خود را به کشور باز می‌گردانند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس صبح امروز در بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ با پیشنهاد حسین امیری خامکانی جهت الحاق بندی به تبصره ۸ لایحه بودجه با ۱۳۴ رأی موافق، ۵۲ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

پیشنهاده این عضو کمیسیون انرژی به این شرح است: بانک مرکزی برای شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و از ارز دولتی استفاده می‌کنند، جهت تسویه بدهی مهلت بیشتری در نظر می‌گیرد.

امیری خامکانی در تشریح پیشنهاد خود اظهار کرد: با تصویب این پیشنهاد این شرکت‌ها می‌توانند ارز صادراتی خود را به کشور برگردانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: