کد خبر: ۸۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۲۸
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: باهوشیاری و تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و پلیس استان قاتل ۱۶ ساله در کم تر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.
دستگیری قاتل ۱۶ ساله ، کم تر از ۲۴ ساعت در کرمان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سجاد علیدادی سلیمانی بازپرس شعبه هشتم  دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ، با اشاره به جزئیات این حادثه گفت :  تعدادی جوان که  به منظور تماشای یک مسابقه فوتبال  در خانه یکی از دوستان دورهم جمع شده بودند پس از پایان مسابقه درخیابان با راننده یک خودرو به صورت لفظی درگیر می شوند.

 وی ادامه داد : راننده خودرو که همسایه دوستان متهم بوده است به داخل منزل رفته و پس از مدتی برادر وی ( راننده خودرو) از خانه بیرون می آید و در کوچه با متهم درگیر و با ضربه چاقو به قتل می رسد.

 این مقام قضایی با اشاره به اینکه مقتول(  الف. ع )متاهل بوده و ۳۴ سال داشته است  و با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است ، عدم کنترل خشم ، مصرف مشروبات الکلی ودرگیری لفظی را از مهم ترین علل حادثه اعلام کرد.

 علیدادی سلیمانی گفت : با توجه به اینکه قاتل ۱۶ سال دارد با قرار نگهداری موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی شده است وتحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه و علل احتمالی دیگر آن ادامه دارد.

 بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در پایان با اشاره به لزوم برقراری امنیت برای شهروندان در خصوص مقابله با جرائم خشن افزود : این بازپرسی به صورت شبانه روزی با همکاری دایره جنایی  و پلیس آگاهی  کرمان در جهت برقراری امنیت  در حال فعالیت است  و دستگیری متهمین در نزدیک ترین زمان ممکن به منظور حفظ امنیت روانی مردم و احقاق حق در پرونده های قتل  را در دستور کار خود قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: