کد خبر: ۸۰۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
گروگان ۲۱ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گروگان گیری در اواخر آبان ماه سال جاری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ ، دانشجوی جوان ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه زیباشهر درحالیکه سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیرها برای رهایی فرزندشان ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی بیان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه «کورین» شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان متهم که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: