کد خبر: ۸۰۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳۸
فال روزانه پنجشنبه 2 اسفند 1397
متولد فروردین : امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

متولد اردیبهشت
: دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

متولد خرداد
: شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

متولد تیر : امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

متولد مرداد
: امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

متولد شهریور
: درحالیکه شما مثل یک صخره عمل می‌کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید، اکنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌کنید هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست که تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

متولد مهر
: ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

متولد آبان : شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

متولد آذر : شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.

متولد دی
: در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

متولد بهمن : امروز ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌اید! اما حتی اگر احساس دلسوزی و دل رحمی می‌کنید، در حالیکه فاصله بین آروزهای ایده‌آل و موقعیت جدید خود را می‌بینید، این حس همچنین می‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. امسال شما دو راه پشت سر و دو نگرش پیش روی خود دارید که می‌توانید یکی را برگزینید. گزینه‌های خود را به دقت بررسی کنید، شما در حالیکه نسبت به وقایع روی داده واکنش نشان می‌دهید، آینده خود را نیز انتخاب می‌کنید.

متولد اسفند : فال روز متولدین امروز برای تان ساده است که نیمه پرلیوان را ببینیدوبسیار برایتان مفیداست محبوبیت شما بسیار زیاد است احساس عالی دارید و چیزهای زیادی دارید که می توانید شکرگزار آنها باشید در هر لحظه ممکن است دوست بسیار نزدیک و یا همسایه ای راهی جدید را در مسیر زندگی شما قرار دهد که بسیار برای تان لذت بخش باشد و احتمالاً آن قدر خبر جالبی است که به خاطر آن می خواهید جشنی بگیرید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: