کد خبر: ۸۰۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط هماهنگی در این تیم پرداخت.
انتقاد هافبک پیشین پرسپولیس به نحوه یارگیری سرخپوشانبه گزارش خبرداغ، اسماعیل حلالی در مورد شرایطی که پرسپولیس طی هفته‌های اخیر نشان داده، گفت: «این تیم به خاطر هواداران و ستاره هایش، همیشه مدعی است. تیم‌های دیگر قبل از حضور مقابل پرسپولیس هم می‌دانند که کارشان خیلی سخت است به همین خاطر با ترس و نگرانی وارد زمین می‌شوند و همین امر به پرسپولیس کمک می‌کند تا بازی هایش را ببرد و همیشه مدعی بماند.»


حلالی اضافه کرد: «مهم‌ترین مشکلی که وجود دارد، افت پرسپولیس است که دلیل آن، اضافه شدن بازیکنان جدید است. یاران جدید نتوانستند با یکدیگر و با مدل تاکتیکی برانکو ایوانکویچ هماهنگ شوند و ما هماهنگی از آن‌ها با برنامه‌های تیم تا به حال ندیدیم.» 


او در نهایت گفت: «البته مطمئنا برانکو راهکار‌های خوبی برای این شرایط دارد، اما زمانی باقی نمانده و بازیکنان باید در کمترین زمان ممکن بهترین عملکرد را نشان بدهند وگرنه پرسپولیس به دردسر بزرگی می‌افتد.»

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: