کد خبر: ۸۰۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۱
احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور در روز چهارشنبه، اظهار کرد: بیشترین کاهش دما بین 8 تا 10 درجه در شمال‌شرق رخ می‌دهد.
پیش‌بینی کاهش ۱۰ درجه ای دما در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی از کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور در روز چهارشنبه، اظهار کرد: بیشترین کاهش دما بین 8 تا 10 درجه در شمال‌شرق رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: امروز در استان‌های سمنان، خراسان‌ شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه شرقی استان‌های یزد و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید خواهیم داشت که در بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی با بیان این که امروز همچنین مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج خواهد بود، افزود: در ارتفاعات و نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز مرکزی و شرقی کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: