کد خبر: ۸۰۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره سخنرانی ظریف در نشست مونیخ بیان کرد: وزیر امورخارجه مواضع محکم جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف به ویژه برجام مطرح کرد.
فلاحت‌پیشه: صحبت‌های ظریف در نشست مونیخ مواضع محکم ایران را نشان داد

به کزارش خبرداغ ، حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره نشست مونیخ و سخنان محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در این نشست گفت: آقای ظریف در این نشست مسائل و نکات مهمی را درباره رابطه و مناسبات ایران و اروپا مطرح کرد.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه در این نشست مطرح کرد که اروپائیان به وظایف خود در برجام عمل نکرده‌اند و به تعهدات خود جامعه عمل نپوشانده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صحبت‌های وزیر امور خارجه در این نشست انعکاس‌دهنده اعتراض مردم داخل کشور به نقش اروپا است .

وی تاکید کرد: ظریف مواضع محکم جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف به ویژه برجام مطرح کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: