کد خبر: ۸۰۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۰
فال روزانه چهارشنبه 1 اسفند 1397
متولد فروردین : فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

متولد اردیبهشت : فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

متولد خرداد : جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

متولد تیر : تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

متولد مرداد : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

متولد شهریور
: شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

متولد مهر : حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

متولد آبان
: شما به مرحله ای رسیده اید که از تصمیمات و رفتارهایی که در زندگی انجام داده اید و با آنها روبرو شده اید احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، قابلیت انعطاف پذیری در برابر مشکلات را از دست داده اید. این مساله می‌تواند برای شما خطرناک باشد. به استراحت بیشتری احتیاج دارید تا بتوانید قدرت انعطاف پذیری خود را دوباره به دست آورید و برای رویارویی با مشکلات توان بیشتری داشته باشید.

متولد آذ
ر : شما دعا می‌کنید تعطیلات زودتر برسند، اما متاسفانه برای تحقق این آرزو کاری از دست شما برنمی‌آید. اگر درگیر مسائل خانوادگی شده اید، فکر نکنید که می‌توانید با پرداختن به مسائل دیگر و کارهای غیر ضروری از زیر این وظایف در بروید. خوشبختانه، شما قادرید که از عهده این درگیری‌های عاطفی برآمده و با دوستان تان به تفریح بپردازید.

متولد دی : امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت كافی برای فكركردن و تعمق كردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش كردن وجود دارد. راهی را پیدا كنید كه برای شما مناسب باشد.

متولد بهمن : امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

متولد اسفند : ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: