کد خبر: ۸۰۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۱
حیدر هادی، سفیر عراق در روسیه گفت: مذاکراتی دراین باره انجام نگرفته است. در سال گذشته میلادی مطرح شد که عراق در حال مذاکره برای دریافت سیستم اس-۴۰۰ است اما این مساله درحال حاضر صحت ندارد. البته در آینده نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دهد
بغداد مذاکره با روسیه برای خرید اس۴۰۰ را تکذیب کرد

سفیر عراق در روسیه مذاکره کشورش با مسکو درباره انتقال سیستم دفاعی-هوایی‌ اس ۴۰۰ را تکذیب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حیدر هادی، سفیر عراق در روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: مذاکراتی دراین باره انجام نگرفته است. در سال گذشته میلادی مطرح شد که عراق در حال مذاکره برای دریافت سیستم اس-۴۰۰ است اما این مساله درحال حاضر صحت ندارد. البته در آینده نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دهد.

وی ادامه داد: ما روابط نظامی خوبی با روسیه داریم. اگر در آینده دولت عراق خواهان واردات چنین سیستمی باشد، دراین باره با روسیه مذاکره می‌کند.

این اظهارات در حالی بیان شد که به تازگی برخی اخباری مبنی بر مذاکرات مسکو و بغداد درباره انتقال سیستم اس ۴۰۰ با یکدیگر منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: