کد خبر: ۸۰۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۴
برنی سندرز، سناتور مستقل ۷۷ ساله امروز سه شنبه کاندیداتوری‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. این در حالی است که اخیراً رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند سندرز ویدیویی ضبط و در آن کاندیداتوری خود را برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ از جانب حزب دموکرات اعلام کرده و انتظار می‌رفت این ویدیو صبح امروز سه شنبه انتشار یابد.

برنی سندرز سناتور دموکرات کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، سندرز طی توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: من اعلام کاندیداتوری می کنم. من از شما می خواهم که امروز به من به عنوان جزئی از کمپینی مردمی و تاریخی بپیوندید که 1 میلیون نفر در سراسر کشور عضو آن هستند.

وی در ادامه با انتشار لینکی، خواهان عضویت مردم در کمپین خود شد.

لازم به ذکر است که برنی سندرز کاندیدای چپ گرای حزب دموکرات در انتخابات 2016، در رقابت مقدماتی از هیلاری کلینتون شکست خورد.

برنی سندرز آمد/  رقیب جدی ترامپ از راه رسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: