کد خبر: ۸۰۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۰
پرسپولیس با شکست تیم پدیده توانست بعد از هفت سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
چشمک نیمه نهایی به سرخ‌ها/ رکورد پرسپولیس با برانکو بعد از هفت سالبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس با شکست تیم پدیده توانست بعد از هفت سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند. این تیم آخرین بار درجام حذفی فصل 91-92 به مرحله نیمه نهایی و سپس به فینال رسید اما در ورزشگاه آزادی مغلوب سپاهان شد. پرسپولیس اما در سال های بعد از آن در جام حذفی توفیقی به دست نیاورد و توسط تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، قشقایی و صنعت نفت آبادان از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

 

پرسپولیس با شکست دادن پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 98-97 بعد از هفت سال به مرحله نیمه نهایی رسید. این تیم اگر بتواند در این مرحله از سپاهان عبور کند آن وقت این شانس را دارد تا در فینال و رقابت با تیم داماش بتواند بعد از هشت سال طعم قهرمانی را بچشد. آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در فصل 90-89 اتفاق افتاد. 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: