کد خبر: ۸۰۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
نمایندگان مردم دولت را مجاز به بهادارسازی بدهی‌های خود تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان در صورت اجرای عملیات بازار باز کردند.
دولت مجاز به بهادارسازی بدهی‌های خود به بانک‌ها تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، درجلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور با جز (۲) بند (م) تبصره (۵) ماده واحده این لایحه  درباره اینکه دولت می‌تواند بخشی از بدهی‌های خود به بانک‌ها را تا سقف مشخصی بهادارسازی کند، موافقت کردند.

در جز (۲) بند (م) تبصره (۵) آمده است: به دولت اجازه داده می‌شود، در صورت اجرای عملیات بازار باز و نیز وثیقه گیری اوراق مالی اسلامی دولتی از بانک‌ها توسط بانک مرکزی، بخشی از بدهی‌های قطعی و حسابرسی‌شده خود به بانک‌ها را که در چهارچوب قوانین تا پایان سال۱۳۹۷ ایجاد شده است، تا سقف دویست هزار میلیارد (۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال بهادار‌سازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: