کد خبر: ۸۰۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
رییس سازمان امداد و نجات اعلام کرد
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۱۰۲شهر، روستا و محور کوهستانی در پی وقوع سیلاب و برف در ۲۲استان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :
22 استان درگیر سیلاب و کولاک / اسکان اضطراری بیش از 200 تن در این مناطقبه گزارش خبرداغ ، مرتضی سلیمی در این باره اظهار کرد: از روز جمعه ۲۶ بهمن ماه تا امروز یکشنبه، ۲۲ استان از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد درگیر سیلاب و برف و کولاک بودند که در پی آن نیروهای امداد و نجات هلال احمر در ۱۰۲ شهر، روستا و محور کوهستانی مستقر شده و امدادرسانی‌ها لازم را انجام دادند.

وی افزود: بر این اساس ۳۱۳ امدادگر هلال احمر در قالب ۹۱ تیم در مناطق مذکور خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به امدادرسانی‌های انجام شده در این مناطق، گفت: از دو روز گذشته تاکنون بیش از ۱۸۰۰ نفر امدادرسانی شدند و بیش از ۲۰۰ نفر نیز در پایگاه‌های امداد و نجات، مدارس و مساجد به صورت اضطراری اسکان داده شدند. همچنین بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز توسط گروه‌های امداد و نجات رهاسازی شدند و تخلیه آب نیز از ۲۳و احد مسکونی انجام شد.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: