کد خبر: ۸۰۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حضور حماسی ملت در تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان بر عزم و اراده خود در صیانت از سپر امنیت، شرف و حیثیت مردم ایران اسلامی تاکید کرد.
قدردانی سپاه از ملت ایران برای حضور در تشییع پیکر شهدای جنایت تروریستی زاهدان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی حضور حماسی و باشکوه ملت شریف ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت کشور که در جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعین امنیت کشور و ملت که در جنایت اشقیای تروریستی در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند، بار دیگر پیوند وثیق و ناگسستنی ملت عظیم‌الشأن و دشمن شناس ایران - به ویژه مردم شریف و شهیدپرور اصفهان - با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و تصویر درخشان و الهام بخش اراده و عزم راسخ آنان در تداوم خط و راه تاریخ‌ساز شهیدان را در معرض جهانیان قرار داد.

بی تردید روز وداع عاشورایی و حمایت فراگیر و ملی ایرانیان، از پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجاهدانه آنان در پایدارسازی امنیت و دفع توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی، دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از مجاهدان این عرصه و پشتوانه سازی برای ارتقای اقتدار و عظمت امروز و فردای کشور و زنده نگه داشتن شور و تحرک انقلابی و روح هوشیاری و سلحشوری برابر دشمن در جای جای میهن عزیزمان دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این حضور انبوه، پرشور و شگفت انگیز را سرمایه عظیم کشور و نماد وحدت و عزم ملی در پیش برندگی انقلاب و مقابله با دشمنان و طمع ورزان به درخشندگی ایران و ایرانی در تاریخ معاصر دانسته و با سپاس و قدردانی از خالقان این حماسه بزرگ و پیام تسلی بخش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و نیز پیام‌های تسلیت مراجع عظام تقلید، رؤسای محترم جمهور، مجلس و قوه قضائیه، شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی - فرهنگی و رسانه‌ای؛ به همگان اطمینان می‌دهد با انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر، مصمم‌تر از گذشته به صیانت از سپر امنیت، شرف و حیثیت مردم عزیز پرداخته و اجازه نخواهد داد رؤیای باطل و تعبیرناشدنی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی و حامیان تروریست‌های تکفیری آرامش جامعه را خدشه دار و به مخاطره اندازد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۸/۱۱/۹۷

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: