کد خبر: ۸۰۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای «اف ای تی اف» و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است
قاسمی: ایران هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای «اف ای تی اف» دعوت نشده استسخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای «اف ای تی اف» و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، بهرام قاسمی، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم دعوت از ایران برای شرکت در نشست آتی «اف ای تی اف» در پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای اف ای تی اف و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.

این دیپلمات ارشد در خصوص حضور هیأت‌های ایرانی در نشست‌های قبلی این نهاد گفت: شرکت هیأت‌های کارشناسی کشورمان در جلسات و نشست‌های کارشناسی غیر رسمی گروه مرور این نهاد که معمولاً یک ماه زودتر برگزار می‌شود، برای بررسی فنی گزارش پیشرفت برنامه اقدام کشورمان و به مقتضای دستور کار مشخص بوده است. چنین جلسه‌ای در ماه گذشته به دلیل نبود دستور کار فنی برگزار نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: