کد خبر: ۸۰۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۶
آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، یکی از اعضای کمیسیون اصل 107 و 109 مجلس خبرگان رهبری نیز خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای رهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرد.این عضو مجلس خبرگان همچنین گفت که اصلاً چنین موضوعاتی در مجلس خبرگان مطرح نشده ‎است و بعید هم می‎دانم چنین باشد. او همچنین در پاسخ به گزینه‎های احتمالی از جمله آیت‎الله خاتمی و حجت‌الاسلام رئیسی، اضافه کرد: اصلاً و ابداً چنین چیزهایی در خبرگان مطرح نیست.
آیت الله مجتهد شبستری: تکذیب خبر تقاضای رهبری از مجلس خبرگان برای تشکیل شورای رهبری و انتخاب جایگزینبه گزارش خبرداغ ، 21 بهمن‎ماه، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی‎بر اینکه مقام معظم رهبری دستور داد‎ه‌اند شورای رهبری برای جایگزینی ایشان تشکیل شود. بر اساس این شایعه، «آیت‎‎الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفته بود رهبری برای تعیین سرنوشت جانشین خود از خبرگان، تقاضای تشکیل شورای رهبریبه مدت سه سال را نموده‎ تا پس از سه سال یک نفر به‎عنوان رهبر بعدی کشور معرفی گردد و خبرگان رهبری نیز اسامی 9 نفر را برای تشکیل شورای رهبری اعلام نموده‎ است‎.»

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، یکی از اعضای کمیسیون اصل 107 و 109 مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت‎وگو با ایرنا، خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورایرهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرد.

این عضو مجلس خبرگان همچنین گفت که اصلاً چنین موضوعاتی در مجلس خبرگان مطرح نشده ‎است و بعید هم می‎دانم چنین باشد. او همچنین در پاسخ به گزینه‎های احتمالی از جمله حجت الاسلام احمد خاتمی و حجت‌الاسلام رئیسی، اضافه کرد: اصلاً و ابداً چنین چیزهایی در خبرگان مطرح نیست.

انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: