کد خبر: ۸۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
پاتریک کنت:
پاتریک کنت رییس مرکز ICSA،ضمن تاکید بر اهمیت ایران در خاورمیانه، خواهان بازگشایی سفارت ایرلند در تهران شد
ایرلند نباید در «احیای روابط با ایران» از اتحادیه اروپا عقب بماند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «پاتریک کنت» رییس مرکز ICSA، گفت: ایرلند باید مراقب باشد که از تلاش‌های اتحادیه اروپا برای احیای روابط با ایران عقب نماند.

وی همچنین  معتقد است که سفارت ایرلند(شمالی) در تهران باید دوباره باز شود.

کنت در این باره گفت: ایران یک کشور بسیار تاثیرگذار در خاورمیانه است و جمعیت آن بیش از هشتاد میلیون نفر است.

رییس مرکز ICSA گفت، ایرلند باید مذاکرات خود را با ایران ادامه دهد، به خصوص که ایران می‌تواند یک بازار بالقوه مهم برای صادرات گوشت باشد.

وی افزود که همکاران ما در اتحادیه اروپا در حال تلاش برای ادامه تجارت بدون دلار با ایران هستند. موضع اتحادیه اروپا این است که علیرغم اینکه ایالات متحده در سال گذشته از قرارداد تجارت بین‌المللی خارج شد،‌ کشورهای عضو باید بتوانند با ایران تجارت کنند.

به نقل از «فارمرز جورنال»، کنت درباره بسته شدن سفارت ایرلند شمالی در تهران گفت این تصمیم یک تصمیم نادرست و در بدترین زمان ممکن بود. باید روابط خود با ایران را حفظ کنیم چراکه در حال حاضر به دنبال مقاصد صادراتی مختلف در سراسر جهان هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: