کد خبر: ۸۰۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۴
استقلالی‌ها برای شکست تراکتورسازی هم‌قسم شدند.
اتحاد استقلالی‌ها علیه تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال استقلال روز جمعه در دیداری حساس به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت، این دیدار در هفته هجدهم لیگ برتر و در یادگار تبریز برگزار خواهد شد.
 
استقلالی‌ها با توجه به بازی عقب افتاده برابر ذوب آهن، این فرصت را دارند تا با شکست تراکتورسازی، به رتبه چهارم جدول برسند. این روزها آبی‌پوشان در تمرینات از این می‌گویند که بیانیه باشگاه تراکتورسازی به خاطر اتفاقات داوری دیدار با نساجی مازندران، باعث می‌شود تا جوسازی علیه داور بازی می‌تواند روی تصمیمات او تاثیر بگذارد.
 
به همین دلیل، بازیکنان استقلال هم قسم شدند که در تبریز، تراکتور را شکست دهند و با سه امتیاز از زمین حریف بیرون بیایند تا نشان دهند که لیاقت قهرمانی در این فصل را دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: