کد خبر: ۸۰۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)
پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  فرارسیدن ایام سوگواری شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا مرضیه (س)، رابه تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي نمايم.

دخت گرامي رسول مكرم اسلام کاملترین نمونه یک بانوی مسلمان و معیار فضایل بود. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی ، پاکدامنی و حضور در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد تا زنان مسلمان با بهره مندي از سيره ايشان در ابعاد مختلف زندگي در مسير سعادت و بهروزي حركت كنند.

در جزيره كيش نيز امسال همانند سال هاي قبل مراسم سوگواری و مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در رثای دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور حداكثري مردم دینداردر مساجد ، حسينيه ها و تكايا برگزار مي شود .

اميد است در اين ايام با سوگواري بر غم شهادت بزرگ بانوي جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفيق تفكر و تعمق در سيره زندگاني بزرگان دين مبين اسلام  را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم در زمره پيروان راستين مكتب انسان ساز اسلام قرار گيريم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: