کد خبر: ۸۰۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ماه جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی که محکومیت آنان تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده شده­‌اند با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند می‌شوند.
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان

به گزارش خبرداغ ، به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ماه جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی که محکومیت آنان تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده شده­‌اند با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

جزئیات و چگونگی نحوه اجرای این عفو و تخفیف مجازاتها، متعاقباً اعلام خواهد شد.


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: