کد خبر: ۸۰۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۷
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان قم با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی داماد و نماینده آیت الله العظمی سیستانی دیدار و گفت و گو کرد.

نشست صمیمی دکتر مونسان با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز پنجشنبه 18 بهمن 97 و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه گردشگری وارد قم شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ابتدا به دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی داماد و نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی رفت و در نشستی صمیمی با او شرکت کرد.

در این دیدار که بهرام سرمست استاندار قم نیز حضور داشت، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در باره موضوعات مختلف و حوزه های مرتبط با مأموریت های سه گانه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت و گو کردند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این دیدار به تشریح فعالیت های سازمان متبوع خود پرداخت و بر رونق گردشگری و ایجاد اشتغال از این طریق تأکید کرد.

معاون رئیس جمهوری همچنین در حاشیه این دیدار از موزه امام علی (ع)، ( موزه آثار اهدایی به حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی) دیدار کرد.

در این نشست محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، ولی تیموری معاون گردشگری، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و تعدادی از مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: