کد خبر: ۸۰۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۸۸۱
عکسی بحث‌بر انگیز و جالب از ستاره تازه وارد شده به جمع سرخپوشان پایتخت در فضای مجازی انتشار یافته است.
قهرمانی استقلال و خوشحالی بازیکن جدید پرسپولیس! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شیرین ستاره جدید سرخپوشان پایتخت در یکی از مصاحبه های خود گفته است که هیچ گاه با پیراهن آبی برای استقلالی ها به میدان نرفته است ولی در فضای مجازی تصویری از وی منتشر شده که با جنجال فراوانی روبرو گردیده است.

 

وی در آخرین مصاحبه اش نیز گفته است: «حضور در پرسپولیس همیشه آرزوی من بود، شاید کمی دیر به این تیم آمدم اما بالاخره این اتفاق افتاد و خیلی خوشحالم عضوی از تیم هستم.»

 

 

در عکس زیر مهدی شیری در جشن قهرمانی استقلال در بین آبی ها دیده می شود این در حالی است که مهدی شیری گفته در بین آبی ها نبوده و حضور او در استقلال به واسطه حضور منصوریان بوده و آن هم فقط برای تمرین در جمع آبی پوشان بوده است و از سنین طفولیت عاشق و هوادار رنگ قرمز بوده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: