کد خبر: ۸۰۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۵
واکنش بازیکنان پرسپولیس به صحبت‌های اخیر استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها ادامه دارد.
کنایه ستاره پرسپولیس به استقلالی ها + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرخپوشان پایتخت در دیدار خود مقابل سرخ های مشهدی توانست با دو گل این تیم را ببرد و دوباره به صدر جدول رقابت های لیگ برتر کشورمان بازگردد، در این بازی سیامک نعمتی یکی از ستاره های بی چون و چرای میدان بود او با درخشش خود در این بازی و زدن یک گل بسیار زیبا از پشت 18 نقش بسزایی در برد شیرین پرسپولیسی ها داشت.  

 

بعد از این بازی نعمتی در حساب توییتری خود به حاشیه های اخیری که از سوی هواداران استقلال و تراکتورسازی برای پرسپولیسی ها و به خصوص صحبت‌های اخیر تقوی علیه پرسپولیس واکنش نشان داد. این ستاره که بسیار از پیروزی تیمش و صعود به ردۀ اول جدول بسیار خوشحال به‌نظر می‌رسید جمله‌ای با حالت طنز گونه نوشت تا حاشیه های مربوط به پخش دیدار فینال آسیا در مدارس را که توسط آبی ها و تقوی سرمربی سابق سرخپوشان تبریزی مطرح شده بود را مسخره کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: