کد خبر: ۸۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودان از کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۲ نفر در فاصله سه کیلومتری خروجی شهر رودان به سمت روستای آبنما در حادثه رانندگی خبر داد.
مرگ ۴ نفر در تصادف خودرو در رودان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودان از کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۲ نفر در فاصله سه کیلومتری خروجی شهر رودان به سمت روستای آبنما در حادثه رانندگی خبر داد.

کوروش نیک طبع توضیح داد: در این حادثه که در ساعت ١٥: ١٥ روز چهارشنبه اتفاق افتاده است، خودروی ٢٠٦ با تعداد ٦ نفر سرنشین از مسیر، منحرف و به گودال حاشیه جاده پرت شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه ٢ نفر زن تقریباً ٣٠ و ٤٠ ساله و ٢ کودک ٥ و ٧ ساله فوت شده‌اند و ٢ نفر دیگر خانم حدوداً ٢٥ ساله آسیب دیده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودان با اشاره به ضرورت اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خاطر نشان کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از تلفات جاده‌ای جلوگیری کرد و شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: