کد خبر: ۸۰۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۵۲۸
در حالی که دیگر نام کارلوس کی روش در فوتبال ایران جایی ندارد و از تیم ملی ایران جدا شده ولی هنوز آثار جدایی سرمربی سابق تیم ملی با حاشیه های جنجالی بسیاری روبرو است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  همانطور که در خبرهای قبل (اینجا) خواندید؛ تقوی سرمربی سابق سرخپوشان تبریزی که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را دارد، با نوشتن پیامی جنجالی در صفحه شخصی خود از عملکرد سرمربی سابق تیم ملی تمجید کرده و از حمایت مسئولین کشور از تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان به شدت شکایت کرده است که این موضوع  با حواشی بسیاری روبرو گردیده و واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را به همراه داشته است.

 

 از جمله این واکنش ها مهرداد میناوند پیشکسوت جنجالی و اسبق پرسپولیسی ها است که با انتشار عکسی از محمد تقوی او را دروغگوی بزرگ خوانده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: