کد خبر: ۸۰۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۱۱
با اعلام امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال دومین خبر خوش روز برای آبی ها ثبت شد.
به گزارش خبرداغ ، با اعلام امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال دومین خبر خوش روز برای آبی ها ثبت شد و شیرین ترین رخداد برای استقلالی ها در این روزها اتفاق افتاد یعنی قرارداد فرهاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال رسما امضا شد.

 

 فرهاد مجیدی ستاره اسبق آبی های پایتخت و تیم ملی کشورمان هم اکنون به عنوان مربی به خانه خود بازگشته است، فردا قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت می کند. تیم فوتبال استقلال تهران با تغییراتی بزرگ در فهرست بازیکنان و همچنین کادر فنی، در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر  حضور پیدا خواهد کرد. 

 

 

حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت می تواند شفر و شاگردانش را امیدوار کند تا هواداران حتی در شهر قدس نیز استقبال خوبی از آبی ها داشته باشند و به امید دیدار شماره هفت سابق و استقلال مدل جدید راهی این ورزشگاه شوند. مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال مشکلی ندارد و می تواند انتظار هواداران تیمش را برای دیدار دوباره با او این بار در کنار زمین چمن به پایان برساند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: