کد خبر: ۸۰۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
معاون اول رئیس جمهور با سفر به ملایر از شهرک مبل و منبت این شهر بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات فعالیت‌های هنرمندان و فعالان صنایع دستی این مجموعه قرار گرفت.
بازدید جهانگیری از شهرک مبل و منبت ملایر

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان همدان، از بخش‌های مختلف شهرک مبل و منبت ملایر بازدید کرد.

در حال حاضر حدود ۳۰۰ واحد تولیدی، نمایشگاهی و خدماتی در این شهرک فعال هستند.

در استان همدان و عمدتاً در شهرستان ملایر به عنوان یکی از مراکز اصلی مبل و منبت، حدود ۹ هزار نفر در حدود چهار هزار کارگاه تولید مصنوعات چوبی و منبت‌کاری مشغول به کار هستند.

شش درصد از سهم اشتغال‌آفرینی در همدان در اختیار تولیدکنندگان صنایع چوبی بوده و در مجموع ۴۵ درصد سهم اشتغال استان مربوط به بخش صنایع دستی است.

گردش مالی صنایع چوبی و مبل و منبت همدان در سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد شده و در ۱۰ ماهه نخست امسال ارزش صادرات محصولات این بخش حدود ۳۳ میلیون دلار برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: