کد خبر: ۸۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
در دیدار ظریف با ولید معلم مطرح شد؛
وزیر امورخارجه سوریه که به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و آخرین تحولات سیاسی بحران سوریه گفتگو و تبادل نظر کرد.
لزوم همگرایی، هماهنگی و همکاری کشورهای منطقه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف در این دیدار با تبریک مجدد پیروزی های دولت و ملت سوریه بر تروریسم، به اعتراف رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست ها در خاک سوریه اشاره کرد و افزود: آنها مخالف ثبات و آرامش در سوریه و منطقه هستند.

وزیر امور خارجه لزوم همگرایی، هماهنگی و همکاری کشورهای منطقه را یادآور شد.  ایشان با اشاره به سفر موفق معاون اول رئیس جمهور به سوریه آمادگی شرکت های ایرانی را برای تعاملات اقتصادی با سوریه در دوران بازسازی اعلام کرد.

ولید معلم نیز با قدردانی از حمایت های دولت و ملت ایران از سوریه در برابر تروریست ها، این پیروزی را پیروزی سوریه، ایران و دیگر دوستان ملت سوریه خواند. وزیر امور خارجه سوریه با اشاره به شرایط و تحولات منطقه ای گزارشی از آخرین تحولات و رایزنی ها برای رسیدن به راه حل سیاسی بحران این کشور ارائه کرد و در خصوص طرح ها و راه کارهای مختلف رایزنی و تبادل نظر کرد. نشست آتی سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی از دیگر محورهای گفتگوی دو وزیر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی گفت: به حملات اسرائیل به سوریه پاسخ قاطع می‌دهیم.

آقای شمخانی،
وظیفه ما تلاش برای ایجاد امنیت و میانجیگری جهت برقراری صلح در منطقه است نه دشمن تراشی و رواج جنگ و جنایت و خونریزی.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: