کد خبر: ۸۰۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۳۳۷
با آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان استقلالی ها به مصاف خودروسازان یعنی پیکان می روند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان استقلالی ها به مصاف خودروسازان یعنی پیکان می روند. 


فقط 48 ساعت تا آغاز مسابقه آبی ها با پیکان تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر مانده است، استقلالی ها در پایان نیم فصل اول بسیار خوب عمل کرده بودند و به تعبیر کارشناسان این تیم تازه موتورش روشن شده بود آن ها موفق شده بودند در چند دیدار آخر خود پیروزی های شیرین آن هم با گل های فراوان کسب کنند، از این رو امیدوارند که در ادامه مسابقات به روند پیشرفت خود ادامه دهند و از رقیبان خود پیشی بگیرند. 
 

سرمربی استقلال نیز با جذب چندین ستاره و البته افزودن چندین مربی کارکشته به کار فنی آبی ها، بسیار امیدوار است که این تغییرات در ساختار کادر فنی با نتایج مطلوبی روبرو گردد. 

 

 

 

از جمله کارهایی که شفر سرمربی استقلال انجام داده است اضافه کردن فرهاد مجیدی به کادر فنی است این چهره معروف آبی ها که با محبوبیت بسیاری بین طرفداران استقلال روبرو است، می تواند نیمکت استقلال را با جذابیت بیشتری برای دیدارهای آینده استقلال روبرو کند، در واقع بسیاری از طرفداران آبی برای دیدن فرهاد مجیدی اسطوره تیمشان روی نیمکت استقلال لحظه شماری می‌کنند و این موضوع می‌تواند آنها را به آرزویشان که دیدن هفت محبوب آبی‌ها روی نیمکت استقلال است برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: