کد خبر: ۸۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۴۷۲
پدر این دانش آموز گفت: آیناز پس از انجام سی تی اسکن و تشخیص پزشکان مبنی بر شکستگی جمجمه در مشگین شهر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شد.
آموزش و پرورش اردبیل: تنبیه دانش‌آموز در دست بررسی است
به گزارش خبرداغ، دانش آموز دختر کلاس چهارم ابتدایی روستای «نوری بلاغی» مشگین شهر می گوید توسط معلم خود تنبیه بدنی شده ولی روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام می کند تا این لحظه تنبیه بدنی محرز نشده و موضوع در دست بررسی است.

'آیناز حاتمییان ' که پیشانی و یکی از چشمانش بشدت متورم شده است، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: معلم مرا مامور یاد دادن درس به همکلاسی ها کرده بود و چون آنها نتوانستند پاسخ صحیح به سئولات درسی دهند عصبانی شده و گردنم را گرفت و مرا به دیوار کوبید.

پدر این دانش آموز هم گفت: آیناز پس از انجام سی تی اسکن و تشخیص پزشکان مبنی بر شکستگی جمجمه در مشگین شهر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شد.

وی افزود: پس از یک هفته بستری و درمان توسط پزشکان حال آیناز رو به بهبودی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: