کد خبر: ۸۰۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس جمهور با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
سعید نمکی با حکم رئیس جمهور به عنوان وزیر بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرداغ ، رئیس جمهور با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سعید نمکی

با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با به کارگیری تمام توان و امکانات و نیز استفاده از مدیران شایسته در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رئیس جمهور (پیوست حکم) اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» با انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آموزش پزشکی، پیشگیری و بهداشت همگانی، پیشرفت درمان و ارتقاء سلامت جامعه» در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: