کد خبر: ۸۰۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۰
ذوالفقارنسب در خصوص حضور بودیمیر در جمع سرخپوشان افزود: بازیکن باکیفیتی است باید اولین بازی وی را در پرسپولیس ببینیم تا در خصوص او صحبت کنیم.
شنیده‌ام که قرار است در هیئت مدیره جدیده پرسپولیس حضور داشته باشمبه گزارش خبرداغ ، بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت فوتبال ایران، در خصوص شایعه حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: من در این خصوص اطلاعاتی ندارم من هم مثل شما شنیده‌ام که قرار است در هیئت مدیره جدیده پرسپولیس حضور داشته باشم.

 

وی در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل پدیده تصریح کرد: پرسپولیس از تعطیلات به خوبی استفاده کرد آنها بازیکنان بسیار خوبی را هم جذب کردند و مطمئن هستم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری را هم خواهند داشت.

 

ذوالفقارنسب در خصوص حضور بودیمیر در جمع سرخپوشان افزود: بازیکن باکیفیتی است باید اولین بازی وی را در پرسپولیس ببینیم تا در خصوص او صحبت کنیم.

 

پیشکسوت فوتبال درباره مدعیان قهرمانی ادامه داد: پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده مدعیان قهرمانی هستند.

 

ذوالفقارنسب در خصوص رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی گفت: متاسفانه وی با خاطره خوبی از ایران نرفت و تنها کسی که از حضور هشت ساله کی‌روش سود برد خود وی بود.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: