کد خبر: ۸۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۷۶
مدارس برخی شهرهای کشور به دلیل بارش برف و باران تعطیل اعلام شد.
مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟
مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت بارندگی و سیلابی شدن مسیل‌ها، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان‌ سرباز امروز تعطیل است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب؛ عبدالرحمن شهنوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به پایداری شرایط جوی و بارندگی و آبگرفتگی جاده ها و معابر، با توجه به شدت بارندگی و سیلابی شدن مسیل‌ها،  مدارس  ابتدایی و پیش دبستانی در هر دو نوبت صبح و عصر در شهرستان‌ سرباز امروز تعطیل است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نیکشهر نیز امروز تعطیل اعلام شده است، گفت: بارندگی‌ها برای جنوب استان همچنان ادامه دارد.

باران، مدارس ‌چابهار را تعطیل کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار نیزگفت: تمامی مدارس ابتدایی شهری، روستایی و متوسطه روستایی این شهرستان (بخش مرکزی، پلان و دشتیاری) شیفت صبح به علت بارندگی امروز دوشنبه تعطیل شد.

‌‌‌به گزارش ایسنا، رحمدل بامری افزود: به دلیل شدت بارندگی و پایداری شرایط جوی، طغیان رودخانه‌ها فصلی و آبگرفتگی های جاده‌ها و معابر عمومی از شب گذشته تاکنون، مدارس شیفت صبح شهری و روستایی چابهار بر اساس تصمیم مدیریت بحران این شهرستان تعطیل اعلام شد.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در چابهار شاهد بارندگی هستیم که این نعمت الهی شامل حال همه اقشار بویژه کشاورزان و دامداران می‌شود.

تمامی مدارس روستایی بیجار در نوبت صبح امروز تعطیل است

با توجه به برودت هوا و شرایط یخبندان و لغزنده‌بودن معابر و جاده‌های مواصلاتی، به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و دستور فرماندار امروز دوشنبه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و تمامی مدارس روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح تعطیل است.

کلیه مقاطع تحصیلی روستاهای بخش کرانی هم در نوبت صبح تعطیل است.

در ضمن، تمامی مقاطع تحصیلی سطح شهر یاسوکند جز مدارس روستایی این بخش، تعطیل است.

مدارس پیش دبستانی در استان قزوین تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به برودت هوا تمامی مدارس پیش دبستانی در استان قزوین و مدارس شهرستان آوج در نوبت صبح امروز دوشنبه تعطیل است.

حسین بی نیاز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با توجه به برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی استان قزوین و مدارس شهرستان آوج در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۵بهمن ماه تعطیل است.

وی بیان کرد: همچنین  تمامی مدارس مقطع ابتدایی استان قزوین امروز دوشنبه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز  می کنند.

مدارس نوبت صبح قوچان و جغتای تعطیل است

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدارس نوبت صبح قوچان و جغتای امروز تعطیل است.

به نوشته خبرگزاری تسنیم؛ امروز تمامی مدارس دوره اول و دوم مقطع ابتدایی در شهرستان‌های قوچان و جغتای در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین کلیه مدارس ابتدایی دوره اول و دوم منطقه "کوهسرخ " در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز به فعالیت خواهند کرد.

قابل ذکر است کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و دوم) در شهرستان های قوچان و جغتای تعطیل و در منطقه کوهسرخ با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند نمود.

جزئیات تعطیلی مدارس ازنا و الیگودرز در نوبت صبح اعلام شد

برخی از مدارس نوبت صبح ازنا و الیگودرز امروز با یک‌ساعت تاخیر آغاز به فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش لرستان از شروع فعالیت آموزشی مدارس پیش‌دبستانی و دبستانی نوبت صبح آموزش‌ و پرورش ازنا و الیگودرز با یک‌ساعت تأخیر در روز دوشنبه خبر داد.

صیاد درگاه‌پور با بیان اینکه این تصمیم بنا به نظر فرمانداران الیگودرز و ازنا و به‌دلیل برودت هوا اتخاذ شده‌ است گفت: فعالیت آموزشی مدارس مذکور دوشنبه 15 بهمن از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

مدارس برخی شهرهای مازندران تعطیل اعلام شد

در پی بارش برف در برخی مناطق و شهرستانهای استان مازندران، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اطلاعیه ای به این شرح در خصوص تعطیلی برخی مدارس استان صادر کرده است.

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابانها در روز دوشنبه 15 بهمن 97 مدارس منطقه بلده در همه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

کلیه مدارس شهرستان کلاردشت نیز در سه مقطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد. 

به اطلاع شهروندان می‌رساند که هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: