کد خبر: ۸۰۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۸
«معلوم نیست که با استناد به حرف‌های کریمی قدوسی می‌توان نتیجه گرفت که در کشور ما پولشویی وجود دارد یا نه، چون ‏او از طرفی خبر از پولشویی کلان آن هم از طرف یک مقام مسئول می‌دهد و از طرف دیگر به کسی که از لزوم برخورد با ‏پولشویی می‌گوید، حمله می‌کند.‏»
کم‌حافظه شده‌اید آقای کریمی قدوسی!
به گزارش خبرداغ ، «مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پولشویی و موارد دیگری همچون زمین‬ خواری و فساد ‏متهم است.»‬ از صحت و سقم این خبر که بگذریم، فکر می‌کنید چه کسی آن را مطرح کرده باشد؟ یکی از کسانی که می‌خواهد ‏وجود پولشویی کلان را در کشور اثبات کند؟ خب اگر این طور فکر می‌کنید کاملاً اشتباه می‌کنید. این خبر را محمدجواد کریمی ‏قدوسی در حاشیه یکی از جلسات مجلس داده است. اگر واکنش‌های نه چندان دور او را نسبت به پولشویی در کشور به یاد داشته ‏باشید، کاملاً درک می‌کنید که مطرح شدن چنین حرفی از طرف او چقدر عجیب است.

کریمی قدوسی همان کسی است که وقتی ‏محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌مان با تأکید بر لزوم تصویب لوایح چهارگانه بر وجود پولشویی کلان در ایران تأکید کرده بود ‏به او حمله کرد و حرف‌های او را «خلاف واقع»، «دشمن شاد کن»، «تلاش برای تخریب چهره مملکت» و… خوانده بود. او نه تن‌ها در مصاحبه‌های ریز و درشت وزیر امور خارجه را به دروغگویی درباره وجود پولشویی در کشور متهم کرده بود، بلکه در ‏مصاحبه‌ای گفته بود: «ظریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زیر سوال برده و دیر یا زود به ‏مرز تقدیم استعفایش به دولت و رئیس‬‬ جمهوری خواهد رسید.»‏

او در توییترش هم از حمله به ظریف فروگذار نکرد و نوشت: «مواضع دشمن‌پسند رئیس دستگاه دیپلماسی کشور در حوزه ‏پولشویی نشان از افول تیم سازشگر و مرعوبیت در مقابل دشمن دارد؛ همان‌گونه که خزعبلات ترامپ خبر از فروپاشی نظام سلطه ‏می‌دهد.»

حالا معلوم نیست که با استناد به حرف‌های کریمی قدوسی می‌توان نتیجه گرفت که در کشور ما پولشویی وجود دارد یا نه، چون ‏او از طرفی خبر از پولشویی کلان آن هم از طرف یک مقام مسئول می‌دهد و از طرف دیگر به کسی که از لزوم برخورد با ‏پولشویی می‌گوید، حمله می‌کند.‏»

 روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: