کد خبر: ۸۰۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۲۷۰
پارسایی خبر داد؛
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از بازگشت عضو اصلاح طلب شورای شهر شیراز به محل کار خود خبر داد.
بازگشت مهدی حاجتی به جلسات شورای شهر شیراز

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام پارسایی  با اعلام خبر بازگشت مهدی حاجتی، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر شیراز به محل کار خود پس از بیش از ۴ ماه، گفت: مهدی حاجتی که از حدود ۴ ماه قبل امکان حضور در جلسات شورای شهر شیراز را نداشت، بالاخره پس از پیگیری‌های مکرر و مداومی که صورت گرفت، در جلسه امروز این شورا حاضر شد.

وی با اشاره بازداشت مقطعی این عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: آقای حاجتی در این مدت، یک مقطع ۱۰ روزه در مهرماه امسال بازداشت بود که پس از آن، به قید وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی بر نقش موثر پیگیری‌های ریاست مجلس در حل مشکل عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد و گفت: فعالیت شوراهای شهر و روستا در مقام پارلمان‌های محلی در چارچوب قانون اساسی دنبال می‌شود و این درحالی است که گاهی برخوردهای سلیقه‌ای منجر به بروز مشکلاتی می‌شود که شایسته نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: