کد خبر: ۸۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
مسئول برگزاری لیگ فوتبال گفت: اعتراض استقلالی‌ها به زمان دربی را تنها در رسانه‌ها دیدم.
به گزارش خبرداغ، سعید فتاحی درباره استفاده از سیستم داوری VAR در مسابقات لیگ فوتبال گفت: چند شرکت برای این موضوع درخواست داده‌اند که اگر بتوانند خواسته‌های فیفا را تامین کنند، می‌توانیم با آنها قرارداد ببندیم البته پیش از هر چیز باید نماینده فیفا امکانات آنها را تائید کند.

 

وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به زمان دربی برگشت در فروردین ماه گفت: این موضوع را تنها از شما و در رسانه‌ها دیدم و هیچ نامه رسمی از باشگاه استقلال نداشته‌ایم. سه ماه قبل از شروع لیگ برنامه مسابقات به باشگاه‌ها اعلام می‌شود و اگر اعتراضی دارند باید همان زمان اعلام می‌کردند نه حالا که همه چیز برنامه‌ریزی شده است.

 

مسئول برگزاری لیگ فوتبال افزود: در جلسه‌ای که با مسئولان AFC داشتیم، درخواست کردیم بازی‌های شرق و غرب از هم جدا شوند که خوشبختانه تیم‌های غرب آسیا هم حمایت کردند. قرار شد جلسه‌ای بگذاریم و یک تقویم واحد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهیم تا بر اساس آن برنام‌ریزی شود. تقویم 2020 تصویب شده و این کار را برای سال‌های بعد پیشنهاد دادیم تا انجام شود.

 

فتاحی ادامه داد: در سفری که به امارات داشتیم جلسه‌ خوبی هم با مسئولان لیگ این کشور برگزار کردیم و قرار شد جلسه‌ای داشته باشیم تا برنامه ریزی دقیقی برای مرحله یک شانزدهم نهایی انجام شود. با توجه به اینکه لیگ ما 26 اردیبهشت سال آینده تمام می‌شود و بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی بعد از فیفا دی روزهای 28 و 29 خرداد و 4 و 5 تیر ماه برگزار می‌شود. اگر تیم‌های ما صعود کنند و بازی داشته باشند، با توجه به اینکه مسابقات فصل آینده مرداد ماه آغاز می‌شود در حق نمایندگان ایران اجحاف خواهد شد که قرار شد در این زمینه هماهنگ شویم.

 

وی با اشاره به زمان‌های روزهای فیفا گفت: فیفادی اواخر اسفند است و از سوی فدراسیون درخواست اردو شده است. باید صبر کنیم تا تکلیف سرمربی تیم ملی روشن شود. تمام برنامه‌های لیگ تا 4 سال آینده آماده است و حتی تا قبل از جام جهانی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. یک ماه قبل از جام جهانی 2022 باید نیم فصل لیگ برتر تمام شود. برنامه‌ریزی می‌کنیم که هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود، بر اساس برنامه انجام شده کار کند. روزهای فیفا تا سال 2022 اعلام شده است و هر فردی که سرمربی تیم ملی شود بعید است غیر از این تاریخ‌ها درخواست دیگری داشته باشد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: