کد خبر: ۸۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۴۳۱
کارت ITC آیاندا پاتوسی بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال صادر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکن جدید استقلال مشکلی برای پیوستن به جمع آبی پوشان پایتخت ندارد و کارت ITC آیاندا پاتوسی بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال صادر شد و این بازیکن اهل آفریقای جنوبی استقلال با قراردادی قرضی و شش‌ماهه از کیپ‌تاون سیتی به استقلال پیوست.

 

پیش از این اخباری مبنی بر مشکل پاتوسی برای صدور ITC منتشر شده بود که باشگاه استقلال این موضوع را رد و اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای پیوستن به استقلال ندارد.

 

 

 پرونده پاتوسی چگونه ختم به خیر شد 

 در اسناد ارائه شده از سوی باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال مشخص شد که این بازیکن طی دو سال گذشته به اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی دعوت شده است و بر اساس قانون نیز حضور در ترکیب موضوع مهمی نیست و پاتوسی باید تنها عضو تیم ملی آفریقای جنوبی در 2 سال گذشته می بود که این موضوع نهایی شد و در نهایت فدراسیون قبل از بسته شدن تی ام اس، درخواست این بازیکن را ثبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: