کد خبر: ۸۰۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۱
با حضور معاون عمرانی وزیر کشور انجام شد؛
با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و فرماندهی کل سپاه، عملیات اجرائی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم هزینه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور آغاز شد.
آغاز عملیات اجرائی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده و کم‌هزینه در مناطق محروم و کم‌برخوردار

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی جمالی‌‌‌نژاد در حاشیه شروع عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده کم‌‌‌‌هزینه در مناطق محروم و کم‌‌‌برخوردار گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار افتتاح بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان و ۷۸۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح روستاهای کشور، سرعت قطار پروژه‌‌‌های عمرانی نه تنها کم نشده بلکه با شروع بیش از ۴۰ هزار پروژه عمرانی کم‌‌‌هزینه و زودبازده با تمرکز بر حوزه‌‌های زیرساختی آب، اشتغال و مسکن محرومین، ریل‌‌گذاری و شتاب بیشتری یافت.

وی در این مراسم که همراهی استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس دنبال شد، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در کمک به عمران و آبادانی روستاهای کشور و با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌‌های مردمی و استفاده از قابلیت‌های جوانان پرتلاش و جهادگر و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سطح جامعه، این ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی با ۲۸ عنوان در عرصه‌‌‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، آموزش، فرهنگی، ورزشی و... در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است؛ کلنگ‌‌زنی پروژه‌‌های جدید در حالی انجام شد که در دهه فجر امسال بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۷۸۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌‌‌ها در مناطق روستائی افتتاح می‌‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: