کد خبر: ۸۰۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۳۲
مهاجم استقلال توانست در دیدار دوستانه برای تیمش گلزنی کند.
خبر خوش از مهاجم استقلال در بازی دوستانهبه گزارش خبرداغ ، مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال که ابتدای فصل با سروصدای زیادی از ذوب آهن به این تیم آمد، نتوانست در نیم فصل نخست رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد و تنها 2 گل برای این تیم به ثمر رساند و حتی صحبت‌هایی در مورد جدایی و بازگشت به ذوب آهن در مورد وی مطرح شد.

 

تبریزی یک بار در دیدار برابر تراکتورسازی و یک بار هم در رقابت‌های آسیایی مقابل السد برای استقلال گلزنی کرد و در سایر بازی‌ها در باز کردن دروازه حریفان ناکام بود.

 

استقلال امروز دیداری تدارکاتی برابر ویستا توربین به میدان رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید. گل دوم آبی‌ها را مرتضی تبریزی در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند تا پایش برای گلزنی در نیم فصل دوم باز شود.

 

تبریزی انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال در نیم فصل دوم دارد و باید دید می‌تواند درخششی که در ذوب آهن داشت را در این تیم تکرار کند یا نه.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: