کد خبر: ۸۰۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به وطن و فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری متن پیام علی اصغر مونسان به شرح زیر است:

"جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا - حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابودشدنى است". سالروز ورود تاریخی و فراموش ناشدنی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، نقطه عطف بزرگترین حماسه این مرز و بوم است؛ حماسه ای که بی شک آغازگر فصلی تازه در تاریخ بود و الگویی شگرف و نوین از استقلال، آزادی و عدالت جویی بر محور معنویت و الوهیت با اتکا به رهبری الهی و نیروی عظیم مردمی فراروی سایر ملت ها گشود. حماسه ای که در سایه رهبری مردی بزرگ و اراده ملتی سترگ خلق شد و هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. نهال انقلاب اسلامی که آن روزها با خون سرخ ملت انقلابی و مسلمان ایران از خاک پاک این سرزمین سربرآورد، امروز، پس از 40 سال مراقبت دلسوزانه به درختی تنومند و راست قامت تبدیل شده است و در سایه درایت رهبری فرزانه و اتحاد و همدلی دولت و ملت، همچنان سبز و بالنده سر بر آسمان غرور و افتخار می ساید و هر روز دستاوردهایی تازه از تلاش جمعی ملت انقلابی و سرزنده این مرز و بوم  به بار می نشیند. با درود بر روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به روح شهیدان و خانواده معزز و معظم آن حماسه آفرینان ماندگار، چهلمین سالروز طلوع فجر و پیروزی را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، روسای محترم قوای سه گانه، دولتمردان خدوم و مردم همیشه بیدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همدل و همگام، همچون همیشه، برای صیانت از مواریت و دستاوردهای انقلاب اسلامی مان تلاش کنیم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: