کد خبر: ۸۰۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۲۵
مسئولان باشگاه استقلال برای استفاده از بازیکنان جدید خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
مشکل بزرگ استقلال برای استفاده از خریدهای جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت.

 

آبی‌ها این روزها سخت مشغول جذب بازیکنان جدیدی هستند اما به نظر می‌رسد اقدام دیرهنگام مسئولان استقلال شرایط بازیکنان این تیم برای حضور در دیدار پنجشنبه را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

 

باشگاه، فرصت کمی برای دریافت ITC بازیکنان جدیدش دارد و تاکنون تنها قرارداد نورافکن به طور رسمی با باشگاه به ثبت رسیده است. وضعیت بازیکنان دیگری چون گونکالوس که هنوز به طور رسمی با باشگاه ثبت نکرده‌اند مشخص نیست.

 

استقلالی‌ها اگر بخواهند اقدام به دریافت برگۀ ITC  کنند باید ابتدا قرارداد بازیکن مورد نظر را در هیئت فوتبال و سپس در سازمان لیگ  ثبت کنند. در ادامه نیاز بر این است که از فدراسیون فوتبال کشورهایی که این بازیکن در آنجا بازی کرده مکاتبه کرده  و سپس برگۀ ITC را دریافت کنند.

 

اما مشکل اساسی اینجا است که کشورهایی چون ازبکستان، بلژیک و آفریقای جنوبی جهت دریافت ITC گونکالوس، نورافکن و در صورت توافق، پاتوسی، امروز و فردا تعطیل هستند و تا دوشنبه کسی در فدراسیون حضور ندارد. در این صورت ممکن است استقلالی‌‌ها نتوانند در بازی نخست خود در لیگ برتر از بازیکنان جدید استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: