کد خبر: ۸۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۱۱
رئیس روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تاکید کرد:
رئیس روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی، جشنواره ملی عکس و فیلم با عنوان «ایران را باید دید» را یکی از مهمترین رویدادهای مهم فرهنگی کشور توصیف کرد.
نیلوفر گنجی: جشنواره ملی عکس و فیلم فرصتی برای معرفی ایران به جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی، نیلوفر گنجی در گفت‌وگو با رادیو فرهنگ درخصوص جشنواره ملی عکس و فیلم، اظهار کرد: این جشنواره با عنوان «ایران را باید دید» به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می‌پردازد و عکس و فیلم بخش‌های رقابتی این رویداد مهم را شامل می‌شوند.

وی در ادامه جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی، اماکن تاریخی، بوم‌گردی، صنایع دستی و طبیعت را از دیگر موضوعات جشنواره ملی عکس و فیلم بر شمرد و افزود: ما در حال تدوین فراخوان و انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستیم که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این باره اضافه کرد: معرفی مصور جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی ایران به جامعه بین‌الملل از دیگر اهداف مهم برگزاری جشنواره عکس و فیلم است تا از طریق ابزار هنر مانند عکس و فیلم تصویر واقعی و فرهنگ غنی کشورمان را به دنیا نشان دهیم.

وی در ادامه سخنان خود به تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شده‌اند اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم که تحریم حریف صنعت گردشگری نمی‌شود چراکه در 9 ماه گذشته بیش از 6 میلیون گردشگری خارجی وارد کشورمان شده‌اند.

گنجی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری قدرت بی‌اثر کردن تحریم‌ها را دارد، افزود: اگر به جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی ایران توجه شود قطعا می‌توانیم سرمایه و گردشگر خارجی را وارد کشورمان کنیم و از همه مهمتر تصویر واقعی ایران عزیز را به دنیا معرفی کنیم. بنابراین صنعت توریسم ایران زمینه بی‌اثر کردن تحریم‌ها را دارد و می‌تواند باعث رونق اقتصادی شود.

رئیس روابط عمومی کانون جهانگردی تصریح کرد: ما در این جشنواره سایت VisitIran که پرتال جامع گردشگری کشور است را معرفی خواهیم کرد تا تصاویر جاذبه‌ها و میراث فرهنگی کشورمان در دسترس همه قرار گیرد.

وی جشنواره ملی فیلم و عکس با عنوان «ایران را باید دید» را یکی از مهمترین رویدادهای مهم فرهنگی کشور توصیف کرد و از رسانه‌ها و سازمان صداوسیما خواست تا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره یاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: