کد خبر: ۸۰۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «باید کشاورزان و مردم آسیب دیده از حادثه سیل اخیر هر چه زودتر به زندگی عادی بازگردند» گفت: باید برنامه ریزی های لازم باتوجه به افزایش بارندگی ها و احتمال سیل در بهار سال آینده و همچنین اتخاذ تصمیمات درازمدت برای لایروبی رودخانه، آبخیزداری و وضعیت سیل بندها انجام شود.
واعظی: دولت و کشور به خوزستان بدهکار است
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «باید کشاورزان و مردم آسیب دیده از حادثه سیل اخیر هر چه زودتر به زندگی عادی بازگردند» گفت: باید برنامه ریزی های لازم باتوجه به افزایش بارندگی ها و احتمال سیل در بهار سال آینده و همچنین اتخاذ تصمیمات درازمدت برای لایروبی رودخانه، آبخیزداری و وضعیت سیل بندها انجام شود.

محمود واعظی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با قدردانی از تلاش همه مسئولان این استان در بسیج گسترده امکانات، امدادرسانی و اطلاع رسانی سریع در حادثه سیل اخیر تاکید کرد: اگر نتوانستیم به همه مطالبات مردم پاسخ دهیم، اما باید با چهره‌ای گشاده و بدون ظاهرسازی، مطالب و سخنان آنان را شنید که دراین صورت مردم با مسئولان همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی استانداری خوزستان، حضور استاندار در بین مردم و همچنین بسیج و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در حادثه سیل اخیر، گفت: این همدلی و صمیمیت برای کمک به مردم بالاترین عبادت است و باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم باوجود شرایط سخت حادثه سیل اخیر، به مسؤولان کمک می‌کردند که باید در نظر داشت، انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی بر مردم تکیه داشت و درهر جا که مردم و دولت در کنار هم بودند، موفق بودیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «دولت و کشور به استان خوزستان بدهکار است و مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس با همه وجود از این آب و خاک مردانه دفاع کردند»، گفت: بارها شاهد حساسیت دکتر روحانی نسبت به این استان در مورد حادثه سیل اخیر و همچنین ریزگردها بودم و رئیس جمهوری همواره بر رسیدگی بیشتر به مسائل این استان تاکید دارند و ایشان بارها اعلام کردند که من در هشت سال جنگ تحمیلی با مردم خوزستان شبانه روز زندگی کردم که با همه کمبودها و امکانات اندک در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند و بلافاصله پس از حادثه سیل دستورات لازم برای پیگیری، امدادرسانی و جبران خسارت‌ها را صادر کردند.

وی با اشاره به حجم بالای بارندگی در زمان کوتاه در حادثه سیل اخیر و اقدامات جهادی، بسیجی و همگانی مسئولان استان خوزستان در پیشگیری و کاهش ابعاد حادثه سیل، افزود: خانه و زندگی مردم در این حادثه امن بود و در این اقدام بزرگ تلفات جانی نداشتیم و خسارت‌های مالی باید جبران شود.

وی تاکید کرد: قولی که عملی نمی‌شود را به مردم نمی‌دهم و با شرایط کنونی و سال آینده اقتصادی و بودجه‌ای کشور، برای پیگیری و انجام کمک‌های لازم، تلاش خواهد شد.

واعظی تصریح کرد: شرایط ما بگونه‌ای است که باید در داخل استان برنامه‌ریزی لازم انجام شود چراکه این استان در برخی بخش‌ها در حال رسیدن به خود کفایی است و بخش‌های دولتی و خصوصی باید با کمک یکدیگر در آبادانی و رفاه مردم تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
محمدرضا نقدی معاون سپاه پاسداران گفت: ما می‌خواهیم با آمریکا دوست شویم آنها با ما دوست نمی‌شوند.

آقای نقدی،
دوستی شهامت و صداقت لازم دارد، چهل سال به ملت آمریکا اهانت کردیم پرچمشان را که مثل ناموسشان است به آتش کشیدیم و لگدمال کردیم، یک عذرخواهی به آنان بدهکاریم، پیشقدم شوید.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: