کد خبر: ۸۰۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
رویترز در گزارشی تفصیلی مدعی شد که امارات متحده با استفاده از عاملان آمریکایی و تحت پروژه‌ای موسوم به "ریون" به دنبال جاسوسی از ایران بوده است.
رویترز: امارات به دنبال جاسوسی از ایران بودبه گزراش خبرداغ به نقل از  ایسنا: ویترز در گزارشی تفصیلی مدعی شد که امارات متحده با استفاده از عاملان آمریکایی و تحت پروژه‌ای موسوم به "ریون" به دنبال جاسوسی از ایران بوده است.

 پروژه ریون، توسط تیمی سری متشکل بیش از دوجین عوامل اطلاعاتی سابق آمریکایی اجرا شده که به امارات کمک می‌کرده‌اند تا دولت‌ها، نظامی‌ها و فعالان حقوق بشر مخالف دولت را زیر نظر بگیرند.

رویترز بنا بر گفته‌های ۹ عامل سابق پروژه ریون گزارش داده است که دشمنان امارات از جمله ایران، قطر و ترکیه، شبه‌نظامیان یمن و افرادی که به انتقاد از امارات می‌پرداخته‌اند، از جمله اهداف پروژه ریون محسوب می‌شدند.

رویترز می‌گوید که با توجه به مدارک به دست آمده از پروژه ریون می‌تواند گزارشات این نه عامل سابق را تأیید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: