کد خبر: ۸۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی چند گزینه را برای تعیین سخنگوی دولت پیشنهاد داده و گزینه نهایی به زودی اعلام می‌شود.رئیس جمهور به وزرا و معاونین آن‌ها دستور داده که چهارشنبه هر هفته و روزهای دیگری که لازم باشد، به رسانه‌ها پاسخگو باشند.
واعظی: سخنگوی دولت به زودی انتخاب می‌شود؛ رئیس‌جمهور چند گزینه را پیشنهاد داده

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اهداف مختلفی از سفر به لرستان داریم که تنها به بازدید از مناطق خسارت دیده از سیلاب و برآورد خسارات محدود نمی‎شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب» ، محمود واعظی صبح امروز در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هر زمان و در هر نقطه از کشور که مردم دچار مشکل شوند، وظیفه مسؤولان است که در کنار آن‌ها حضور یافته و مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.

وی که به همراه رئیس ستاد بحران کشور، مسؤولانی از وزارتخانه‌های جهاد و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به لرستان سفر کرده است، عنوان کرد: برای وضعیت فعلی و پیشگیری از وقوع حوادث اینچنینی در آینده راهکارهایی را اتخاذ می‎کنیم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعیین سخنگوی دولت اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور چند گزینه را برای این منظور پیشنهاد داده و گزینه نهایی به زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور به وزرا و معاونین آن‌ها دستور داده که چهارشنبه هر هفته و روزهای دیگری که لازم باشد، به رسانه‌ها پاسخگو باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: