کد خبر: ۸۰۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۸
کاپیتان تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت AFC گفت: اگر ما کمی خوش شانس بودیم و آن فرصت سردار آزمون در نیمه اول به گل تبدیل می شد نتیجه تغییر می کرد.
اگر توپ آزمون گل می‌شد وضعیت فرق می‌کرد/ غیبت طارمی تاثیرگذار بودبه گزارش خبرداغ ، تیم ملی کشورمان شب گذشته در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر باخت تا از این رقابت‌ها شود.


اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت AFC گفت: به نظرم این جام برای بازیکنان جوان خوب بود و تجربه خوبی برای آن‌ها به شمار آمد. ما در دیدار با ژاپن عملکرد خوبی را داشتیم و تا پایان بازی خوب تلاش کردیم. واضح است که ژاپن تیم خوبی است. آن‌ها فشار زیادی را روی ما آوردند تا به فینال راه پیدا کنند. اگر ما کمی خوش شانس بودیم و آن فرصت سردار آزمون در نیمه اول به گل تبدیل می‌شد نتیجه تغییر می‌کرد اما این طبیعت فوتبال است. متاسفانه نتوانستیم کاری کنیم. ما بازیکنان خوبی در ترکیب داشتیم. به نظرم تیم بازی خوبی را نیز انجام داد. با این وجود غیبت طارمی در این بازی تاثیرگذار بود. او در بازی‌های گذشته به ما خیلی کمک کرد. ما با هم پیروز شدیم و با هم باختیم. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: