کد خبر: ۸۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسات گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادآور شد و گفت: آقای روحانی در جلسات گذشته مجمع حضور پیدا نکردند در حالی که حضور رئیس جمهور در این جلسات و دفاع از لوایح می‌تواند در آراء اعضا تاثیرگذار باشد
علی مطهری: مجمع تشخیص در صورت مخالفت با لوایح پالرمو و CFT باید مسئولیت تبعات آن را بپذیرد / دفاع روحانی از لوایح پالرمو و CFT، می‌تواند در آراء اعضا تاثیرگذار باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در صورت مخالفت با لوایح پالرمو و cft باید مسئولیت تبعات آن را بپذیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، علی مطهری در توضیح سرانجام لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تعیین تکلیف لایحه پالرمو و CFT از اختیار مجلس خارج شده و در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که با خانه ملت گفت و گو می کرد، در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصلحت و منفعت کشور را بخواهد، این دو لایحه را تصویب می‌کند تا مشکل غیر ضروری برای کشور ایجاد نشود.

وی افزود: مخالفان این دو لایحه باید مسئولیت عدم تصویب آن را بپذیرند و بعد از آن هم به دولت حمله نکنند و دیگر در مورد وضعیت معیشت و اقتصاد کشور انتقاد نکنند.

مطهری در ادامه تاکید کرد: عدم تصویب لوایح مذکور به مبادلات بانکی و مالی کشور آسیب می‌زند، به طور مثال تاجر کشور ما نمی‌تواند پول کالای خود را دریافت کند.

لزوم حضور روحانی در جلسات مجمع تشخیص و دفاع از لایحه پالرمو و CFT

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسات گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادآور شد و گفت: آقای روحانی در جلسات گذشته مجمع حضور پیدا نکردند در حالی که حضور رئیس جمهور در این جلسات و دفاع از لوایح می‌تواند در آراء اعضا تاثیرگذار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: